آرســــــــین

خبر-عکس-موزیک-کد جاوا و.....

آرســــــــین

خبر-عکس-موزیک-کد جاوا و.....

مــــــــــــــــــــادر

مادر

بیچاره مادر ! گفتم : مادر ! گفت : جانم ! گفتم :درد دارم . گفتا :به جانم . گفتم :خسته ام ! گفت :پریشانم . گفتم :کجا بخوابم ؟ گفت :روی چشمانم . گفتم : گرسنه ام ! گفتا: بخور نانم . ........واما یکبار هم نگقتم : های های مادر من ! من خوبم . خوشبختم . شادم ..... یکبار هم نگفتم . همه اش از درد گفتم ...... .............همه اش هز رنج گفتم . هی وای مادرم .........ای وای مادرم !

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سایه دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:39 ق.ظ http://www.sayeaftab.blogsky.com-----www.sayehmetallica.blogfa.c

عالی بو د البته عکس قهرمانی استقلاآ خرش بود آفرین
راسته ایدی من هک شده منو با این ایدی اد کنید sayeh_k79

amir دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:02 ق.ظ http://resentevil369.mihanblog.com

salam kamran jon azizam matlab aval safhe ali bod ali khoda bedad in mamlekat va mardomesh berese ama age khstey ye sar be weblog man bezan www.resentevil369.mihanblog.com
rastey lonketam gozashtam to weblogam byee azizam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد