آرســــــــین

خبر-عکس-موزیک-کد جاوا و.....

آرســــــــین

خبر-عکس-موزیک-کد جاوا و.....

شیر وحید طالب لو

  به پرسپولیس فکر نمی کنم!

استقلال خانه من است!

 

خیال مجموعه آبی و طرفداران از دروازه استقلال راحت است. وحید طالب لو با درخشش خود و بازیهای زیبایی که در فصل پنجم به نمایش گذاشته است رفته رفته می رود تا عنوان بهترین دروازه بان ایران را به دست بیاورد. پس از بازی زیبای وی مقابل سپاهان برانکو دیگر نتوانست چشمانش را به روی سنگربان جوان و با انگیزه آبی ها ببنددو وی را در ترکیب اصلی تیم ایران مقابل تایوان قرار داد. روز چهارشنبه اولین بازی ملی طالب لو در کارنامه اش ثبت شد.

 

 

آقای طالب لو  تبریک برای اولین بازی ملی.

ممنونم.من هم خوشحالم که توانستم رضایت کادر فنی و مربیان تیم ملی را جلب کنم و در ترکیب اصلی قرار بگیرم.

 

 

 با توجه به روند بازی تقریبا می شود گفت شما نتونستید توانائی هایتان را به نمایش بگذارید.

 

دقیقا همینطور است.خب تیم چین تایپه تیم ضعیفی بود و بازیکنانشان فقط به فکر کمتر گل خورن بودند نه گل زدن.من کاملا آماده بودم و با شرایط خوبی در این بازی حاضر شده بودم. به هرحال تجربه خوبی بدست آوردم و خوشحالم که اولین بازی ملی ام با پیروزی تمام شد.

 

شنیدیم در تمرینهای تیم ملی خوب ظاهر می شوید و کادر فنی رضایت کامل از شما دارند.فکر می کنید مقابل کاستاریکا هم شما به میدان بیائید یا... ؟

تمام نظرات بستگی به مربیان دارد من مثل همیشه با جدیت تمرینها را دنبال می کنم و به نظر کادر فنی هم احترام میگذارم.

 

 

برخی از کارشناسان عقیده دارند میرزاپور نمی تواند دروازه بان مطمئنی در جام جهانی برای ایران باشد.

 

من اصلا این حرفها را قبول ندارم.کارشناسان هم به خوبی می دانند یک بازیکن در بعضی از مواقع در شرایط خوبی به سر نمی برد ، میرزاپور هم بعد از رهایی از بند مصدومیت، تلاشهایش را دو چندان کرده تا به وضعیت قبلی خود برسد و در حال حاضر در تمرینها هم خیلی خوب ظاهر می شود  . مطمئنا وی لیاقت داشته که تا الان توانسته پست دروازه بان ثابت تیم ملی را برای خودش حفظ کند . به نظر من اگر روزنامه ها و اطرافیان از ابراهیم حمایت کنند مطمئنا این هم برای بالا بردن انگیزه و روحیه  میرزاپور  مفید است هم برای تیم ملی کشورمان.

 

یکی دو روزی است که پرسپولیسی شدن طالب لو تیتر روزنامه ها شده و خیلی از هواداران آبی از این موضوع ناراحت هستند. می خواهیم از زبان خودتان در این مورد بشنویم.

به تنها تیمی که فکر نمی کنم پرسپولیس است. من پرسپولیسی بشو نیستم.

 

اما آخر این فصل قرارداد شما با استقلال تمام می شود.

درست است. ولی تا آن زمان باید صبر کرد چرا که شرایط آن موقع با الان تفاوت خواهد داشت. اولویت اول من با استقلال است و باز هم می گویم استقلال خانه من است و من تا هر زمانی که برای تیم مفید باشم در خدمت استقلال هستم و برای رسیدن به آرزوهای تیمی از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمیکنم.

 

از هفته آینده بازیهای لیگ مجددا شروع می شود و استقلال باید به مصاف تیم غیر قابل پیش بینی سایپا برود، در این مورد چه صحبتی دارید.

تمامی هفت بازیهای باقی مانده برای ما مهم است و باید 3 امتیاز هر بازی را بدست بیاریم چرا که تیمی مثل استقلال که تمام هدفش قهرمانی فصل پنجم لیگ برتر است نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد. بنابر این ما تک تک این هفت بازی را جدی میگیریم تا بتوانیم پس از 3 سال قهرمانی را برای هوادارانمان به ارمغان بیاوریم.

 

در دیدار مقابل سپاهان پنالتی خطیبی را مهار کردید و 3 امتیاز شیرین را خریدید اما در عین ناباوری پاداش شما نیمکت نشینی در برابر فجر سپاسی بود !

اصلا مهم نیست مهم این است که ما دست پر از شیراز برگشتیم. من به تصمیم مربیانم احترام میگذارم حتما آن روز صلاح دیدند که من بازی نکنم. رحمتی هم دروازه بان خوبی است که در آن بازی هم انصافا خوب بود من و مهدی در عین حال که رقیب هستیم، دوست هم هستیم و هدف هر دوی ما این است که از دروازه استقلال به خوبی محافظت کنیم و به چیزی غیر از این هم فکر نمی کنیم.

 

 

  • مبنع >>> پارس فوتبال
نظرات 10 + ارسال نظر
سایه دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:00 ب.ظ http://www.sayeaftab.blogsky.com

بابا خیلی با هالی استقلالی هستی
استقلال شیره

سایه دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.sayeaftab.blogsky.com

من لینک شمارو گذاشتم تو لینک بلاگم شما هم اینکارو بکنید
موفق باشید
استقلال شیره

ا ی د ا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:56 ق.ظ http://ayda16.blogsky.com

سلام.خوبی؟ آپ کردم. بیا پیشم.

مونا دوستی برای تمام فصول چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:10 ب.ظ http://robo-memol.blogsky.com

سلام...
کجایی بابا خبری ازت نیست؟

بهنام جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:10 ق.ظ http://baran3.blogsky.com

سلام
دمت گرم خیلی حال کردم.
سرور هر چی لنگیه امیر قلعه نوعیه.

یکرنگ یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:48 ق.ظ http://yekrang.blogsky.com/

سلام

احتمالا مشکل از سرور بوده شما می توانید در ساعات خلوت تر استفاده نمایید

آزیتا یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:07 ب.ظ http://azi.blogsky.com

سلام
راستش از فوتبال خوشم نمیاد ولی مرسی خبرم کردی
موفق باشی

مهدی پسر ایرونی یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.soltane-ashegha.blogfa.com

سلام کامران
اگه موافقی من هم موافقم
من لینکت کردم شما هم منو لینک کن

داداش دانیال دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:21 ب.ظ http://dadashiha.blogsky.com

سلام ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدی بالاخره هر کی یه نظری داره یکی پرپولیسیه یکی استقلالی ولی ما قصد توهین به هیچکس رو نداریم !ممنون از اینکه یر زدی و ببخشید اگه وبلاگ افتضاحه آخه تازه اول کاره!!موفق باشی بای

الیسا شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:31 ب.ظ http://layaal.blogsky.com/

سلام..
مرسی از اینکه به بلاگم سر میزنید
اشکرکم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد